aktuality

9. 10. 2024

Nenechte si ujít volná místa v některých podzimních kurzech

Chcete porozumět základním principům práce s klienty metodou case managementu? Pak je tu již za 14 dnů kurz Case management v prostředí sociálních služeb (24.–25. 10. 2024).
Jste v nízkoprahových službách noví? Potřebujete se opřít o pořádné základy? Doporučujeme kurz Oborové minimum v nízkoprahových sociálních službách (11.–13. 11. 2024).
Chcete rozvinout schopnost zvyšování psychické odolnosti jak u sebe, tak svých klientů? Chcete získat nástroje pro podporu psychické odolnosti klientů? Přihlaste se na kurz Duševní zdraví pro děti a dospívající - zvyšování psychické odolnosti (19. 11. 2024).


A další kurzy najdete v záložce Seznam kurzů


Těšíme se na Vás!

30. 9. 2024

NOVINKA! Online kurz Prevence násilné radikalizace a extremismu při práci s mládeží – 18. 11. 2024

Polarizace ve společnosti je přítomná a jsme svědky toho, že může vyústit do radikalizace až realizace extrémních činů. Fenomén vzrůstající násilné radikalizace se podle výzkumu dotýká i mladých lidí, a proto je třeba, aby se tímto tématem zabývala sociální práce při práci s mládeží. Kurz pomůže tuto stále neznámou oblast sociální práce s mládeží prozkoumat a získat základní poznatky o tom, jakým způsobem na ni mohou pracující s mládeží reagovat.

23. 9. 2024

Volná místa na kurzu Krizová intervence nejen pro streetwork - základy 10.–11. 10. 2024

Uvolnili se nám dvě místa na kurzu krizové intervence teď v říjnu. Využijte tuto mimořádnou situaci. Tento kurz bývá naplněn již několik měsíců před realizací.

16. 9. 2024

Kurz Základy psychohygieny 1. 10. 2024

Kladete si otázku, jak pečovat sám o sebe? Chcete se dozvědět, jak vybalancovat svůj pracovní čas a energii? Jaké jsou příznaky syndromu vyhoření? Přihlaste se na kurz s báječnou lektorkou Světlanou Pokornou Vrablecovou. Máme ještě několik míst...

6. 9. 2024

Nový běh kurzu Výcvik v motivačních rozhovorech (od 6. 11. 2024)

Otevřeli jsme pro vás nový běh oblíbeného a žádaného kurzu Výcvik v motivačních rozhovorech. Kurz probíhá ve třech setkáních – první se uskuteční 6.–7. 11. 2024, další pak v lednu a březnu.
Využijte možnost seznámit se s technikami motivačních rozhovorů vycházející z přístupu zaměřeného na klienta a vyzkoušejte si je při sebezkušenostních nácvicích.

5. 9. 2024

Poslední místa v kurzu Jak vést malý tým I. (23.–24. 9. 2024)

Využijte poslední volná místa v kurzu, který pomůže jak začátečníkům ve vedení lidí, tak upevní dovednosti zkušenějším pracovníkům.

25. 6. 2024

Nabídka podzimních kurzů

Prázdninové dny již klepou na dveře a my vám chceme poděkovat za vaši přízeň a účast na našich kurzech. I pro podzimní měsíce jsme připravili širokou nabídku kurzů, ze které si vybere opravdu každý - začínající pracovník, vedoucí služby či týmu, manažer organizace i zkušený pracovník, který se chce vzdělávat v práci s konkrétní cílovou skupinou klientů. Neváhejte si svůj kurz vybrat nyní a přihlásit se, v některých termínech máme už pouze několik volných míst. Těšíme se na vás a přejeme vám krásné léto!

3. 6. 2024

Kurz Umění rozhovoru 24.–25. 6. 2024

Ptáte se na to, jak využít rozhovor s klientem pro užitečnou spolupráci? Nevíte, jak rozhovor začít, jak ho udržet a jak ho ukončit? Řešíte, co dělat, když klient odbočuje od tématu a váš rozhovor se stává rozplizlým? Přihlaste se na kurz Umění rozhovoru se skvělou lektorkou Světlanou Pokornou - Vrablecovou. Ještě zbývá několik volných míst.

23. 5. 2024

Kurz Individuální plánování v praxi – 6. 6. 2024 - máme volná místa

Chcete se seznámit či si upevnit jednotlivé styly individuálního plánování? Jak vlastně strukturovaně přemýšlet o klientech?
Kurz srozumitelným a energizujícím způsobem ukazuje, co je individuální plánování, jaké jsou možné podoby individuálního plánu a jak se mohou pracovníci v sociálních službách na plánování podílet. Základem je podpora pracovníků v přemýšlení a pojmenování nepříznivých sociálních situací klientů a hledání průniku mezi tím, co služba nabízí a co klient chce. Kurz používá příklady na základě jednotlivých stylů individuálních plánů, které jsou prověřeny praxí i inspekcemi (záznamy plánů ve stylu „Příběh, Úkol, Tady a teď a Koloběh“).
Kurz směřuje k tomu, aby si pracovníci zvědomili, že individuální plánování je vlastně strukturované přemýšlení o klientech. Účastníci typicky po skončení kurzu hodnotí individuální plánování jako proces, který dlouhodobě intuitivně dělají a mají chuť jej využívat, zapojovat se do něj a rozvíjet jako smysluplný nástroj pro dosahování přínosu pro klienty svého zařízení.

6. 5. 2024

Kurz pro management - Jak získat ty správné lidi... – 23. 5. 2024

Vyznáte se v kandidátech? Odhadnete, kdo vchází do dveří? Chcete tým, který vydrží roky? Jak říct těm správným kandidátům, že je u nás chceme? Koho potřebuji na pozici a jak ho seženu? Co udělat, aby ti noví vydrželi? Témata, která v našich kurzech řešíme, se týkají většiny z vás a jistě jste si již někdy položili otázky – děláme to dobře, nešlo by to lépe/efektivněji? Většinou nezáleží, zda se jedná o službu s jedním malým zařízením, nebo organizaci s širokým spektrem služeb i cílových skupin. Principy a postupy se dají aplikovat všude, i u vás.

newsletter

Chcete dostávat aktuální informace?